miercuri, 18 decembrie 2013

Tinute stralucitoare pentru Craciun si Revelion






Este perioada din an in care orice femeie isi doreste sa fie proaspata, stralucitoare, ingrijita pana in varful unghiilor, bine imbracata – intr-un cuvant, frumoasa! Tocmai de aceea, am aruncat o privire pe site-ul Daily Mail, unde am descoperit o serie de sugestii vestimentare pentru sarbatori.


Ashley Roberts, fosta solista in trupa Pussycat Dolls, a realizat o sedinta foto special pentru Daily Mail, in care isi prezinta cea mai noua colectie vestimentara. “Mereu am avut dificultati in a-mi gasi o rochie exact pe placul meu, asa ca am decis sa desenez chiar eu piesele perfecte. Sunt rochii in care orice femeie se simte atragatoare si sexy, potrivite mai ales pentru evenimentele din perioada sarbatorilor”, spune cantareata devenita, mai nou, designer. 


Creatiile, realizate pentru gusturi diverse, sunt elegante si cu adevarat interesante. Cu accesoriile potrivite, ele pot reprezenta o inspiratie pentru toate femeile aflate in cautarea tinutei ideale pentru petrecerile de sezon.



 Ashley a accesorizat tinutele cu bijuterii minimaliste.






 Foto: Daily Mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu